mandag den 15. oktober 2012

Nye bøger

Ja så er der gået lidt tid igen her men i dette hus sker der ting og sager hele tiden som ingen er herre over og sådan er det bare og beboerne har vænnet sig til det :-)

Jeg har haft en lille tur til Århus en herlig tur med historisk rundvisning i den gamle by god mad og total forkælelse af mig selv :-)

Så fik jeg købt et par bøger derovre -
den ene er Socks a la carte - den er tredelt i siderne som de børnebøger man havde da jeg var barn - et pragtfuldt minde.



Den anden jeg købte til mig selv er en engelsk bog med en masse mønstre Knitting hedder den - den er helt fantastisk, jeg bliver aldrig færdig med at kigge i den :-)


















Ellers er der ikke sket så meget i mit liv - influenzaen har jo underdrejet huset her men nu er man på benene igen og klar til at gå i gang med alle projekterne.

Jo for resten jeg er gået i gang med en ny model sokker - en lang smal strimmel der skal snoes omkring benet og så skal der strikkes hæl og tå i til sidst. Når de er færdige kommer der en opskrift ind her :-)
Sådan ser strimlerne ud endnu de skal lige være 2½ m lange så fortsætter jeg - svært er det ikke at strikke (men lidt kedeligt)


















Hav nu en forunderlig mandag alle sammen :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar