onsdag den 24. oktober 2012

omrokeringer

Ja dette er så ikke så meget med håndarbejde for jeg har lige leget flyttemand.
Jeg begyndte at rive gulvtæpperne af her i stuerne - der var 3 lag så jeg frygtede lidt hvordan gulvene var nedenunder. Men hold da op jeg blev glædelig overrasket for hver gang der røg et stykke, så gulvet kom frem - de fineste bræddegulve var der under. Synd at gemme dem under nye tæpper så jeg købte et par små tæpper og lagde under sofaen og under spisebordet.



Nå men så måtte jeg have en stol der var god - herligt den kom så en eftermiddag og var klar til at sidde i i løbet af 10 min.



Nå min vaskemaskine har jeg danset lidt med i de sidste måneder men nu skulle det være og vores Punkt1 er en superbutik at handle i. Så mandag formiddag købte jeg maskinen og mandag middag kom de med den og satte den til - tak til dem for hurtig service.



Nu fik jeg så mulighed for at få hævet min bordplade i bryggerset og så kom der styr på roderiet i en bette krog :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar