onsdag den 31. oktober 2012

Julegavetid

Ja så er det tid til julegaver og julekalendere.

Jeg var heldig jeg fandt nogle søde krus i Netto og tilhørende skeer, så jeg fandt garnet frem og har strikket en frakke til et krus.
  en lille opmærksomhed til veninderne i dec.

Jeg brugte tykuldgarn til p nr 4, lidt perler og et par silkeroser til dekoration.

Slå 40 m op og strik rib (2 r 2 vr) 3 cm.
Skift til glat og strik nu til der er 5 cm tag så 2 m ud, strik til 7½ cm og tag 2 m mere ud.
Skift nu til rib (2r 2 vr) - strik 3 - 4 cm alt efter højden på kruset.
Hæft enderne og dekorer med perler og evt. silkeroser og lignende :-)

Ud over skeen har jeg sat lidt gode thebreve og et par kaffepulvere ned i kruset.

Lige nu er der sokker og et bindesjal på pindene og så er der jo en fødselsdag der lige skal overståes så huset her er ikke i ro.

Hav en rigtig god dag og nyd det gode solskin.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar