lørdag den 3. november 2012

En lørdag

Nå så blev det lørdag og der er en livlig aktivitet i køkkenet - hele familien kommer til spisning i aften - ja det vil sige mange af dem indfinder sig i løbet af eftrmiddagen da de kommer langvejs fra og en del af dem bliver lige til imorgen over middag en gang. Det gør ikke noget jeg elsker min familie og vi er gode til at hjælpe hinanden.

Midt i rengøringen og bordopstillingen i formiddag ringede det på døren og se lige hvad jeg fik af en god ven. Han er så sød og betænksom og ved at jeg stresser af pommern til når jeg  skal noget - slt skal jo være perfekt så har jeg det bedste.



Jeg har fundet nogle rester frem tidligere på ugen og sidder nu med en gammel opskrift på et sjal. Prøver at fordanske det lidt og så kommer opskriften her. Det er sjal jeg så på nogle tyske museumsfolk da de besøgte det museum som jeg er aktiv på :-) Indtil videre ser det sådan her ud, men vent der kommer mere :-)



Hav nu en rigtig god weekend og husk at nyde det gode vejr :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar