torsdag den 15. marts 2012

Projektet Dialysepatienter

Nu er projektet søsat med salg af opskrifter fra mig og så hjælper Ulstrupgarn med at sælge dem også - det er dejligt når folk bakker op om sådan et projekt.

Indtil videre er der opskrifter på 2 forskellige futter til de små børn/børnebørn/oldebørn. Opskriften på dialysevesten til voksne er lige ved at være klar og den til børn ligger lige her på bordet ved siden af mig.
Så de kommer i omløb meget snart.

På det lille lager af strik der ligger i mit arbejdsrum er der lidt forskelligt og der er også lidt maskemarkører som skal fotograferes - tror det bliver i weekenden - og så bliver det lagt ud på nettet til salg til fordel for dette projekt.

Kig rundt på nettet find mig og mine ting og støt et rigtig godt formål - de første penge gives til at gøre dialysetiden nemmere og mere udholdelig for børnene.

Så er vesten klar til de voksne og resultatet ses her - opskriften (i PDF format) koster 30,- og pengene går fluks ned i kassen til dialysepatienter.



Der er færdig strik til salg på bloggen på en anden side og i løbet af næste uge kommer der maskemarkører - de skal bare fotograferes først.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar