lørdag den 24. marts 2012

Lørdag en hyggedag med veninden og for 2 kroners energi :-)

Over skud rent fysisk og mentalt har der ikke været meget af her den sidste tid, men i morges vågnede jeg med fornemmelsen af for 2 kroner energi og 50 øres overskud :-)

Jeg fik så besøg af veninden og ja der blev fotograferet og grinet dejligt - så nu skal det lægges ind til salg.

først er der børnesokkerne - 40,- pr par + forsendelse 20,-














Dernæst sokker til voksne 39 - 41  50,- pr par og 20,- i forsendelse














Man siger at en voksen person der dagligt bruger hjemmestrikkede sokker kun har behov for 6 par fra starten for at kunne have rene sokker på hver eneste dag - disse skal så suppleres med 1 - 2 par om året så selv om de er dyrere her og nu at købe ja så er det skam billigt i det lange løb. Og så snakker vi ikke om at de er sundere at bruge end købesokker.
Alle mine sokker er strikket af garn med minimum 80% uld, så de kan vaskes i maskine på 30 grader - dog skal de ikke mishandles i tumbleren. Det høje uldindhold er også gavnende for blodomløbet og er gode for eks. v. diabetikere og gigtpatienter.

Har du brug for andre størrelser er du velkommen til at kontakte mig.


Så er der lige et par mindre sjaler - begge i uld - det første i Alpaca (mit favoritgarn) det er lækkert fnuglet blødt og holder bare så flot i vask.

Farven er sart lysegul - prisen er 75,- plus forsendelse 40,-



Dette er et sjal i meleret uld - det skal håndvaskes 75,- plus forsendelse 40,-






Det var lige lidt  nu mere kommer senere


Ingen kommentarer:

Send en kommentar