torsdag den 10. maj 2012

Venindetur

Så har der været venindetur til Fyn - herligt 3 dage i det sydfynske på Thurø.
Det var måske den sidste venindetur i lang tid da jeg stadig venter på min operation, så det var bare om at nyde den !!!!!!!!
Vi ankom tirsdag omkring middag og var bare en tur inde i Svendborg og kigge på vinduer.
Onsdag var vi så i odense - det kulturelle indslag - I H.C.Andersens fodspor - en herlig tur der fører en godt og grundigt rundt i byen. Lidt indkøb i byen og i Rosengårdscentret samt i Tarupcentret, bare småting som lidt garn, pap og lidt dekorationsark man er jo nød til at have lidt :-)
I en boghandler (genbrugs) fandt jeg en lille stak håndarbejdsbøger af ældre dato (bare 8 stk) dem fik jeg for først en 100 krone da jeg så snakkede med han [og nok snakkede ørerne af ham] fik jeg dem ned på en flad 50'er. Nu skal de gennemtrævles og måske kommer der lidt derfra hvem ved.
Om aftenen sad vi og hyggede med snak og lidt småtteri - jeg fik lavet en kaloriefattig cupcake med chokoladefrosties :-)















Nå je så er der lige pralerierne her er de - de første danske jordbær :-)))))


Hav en rigtig god dag!!!!!

 

1 kommentar:

  1. de jordbær ser godt nok lækre ud og dejligt med kager der ikke feder :-)

    SvarSlet