fredag den 4. maj 2012

Sommer sommer og sol - - - - -  - -




Så er solen lidt aftagende og varmen er faldet lidt men det føles voldsomt :-(
Jeg har taget lidt havebilleder blot for at vise at det er der det hele gerne skulle sne de næste måneder :-)
På det ene syntes jeg faktisk I skal lægge mærke til alle de tomatplanter der skal plantes når gartneren kommer forbi :-) Ja grin bare men faktisk har jeg havemand på her, da jeg lever efter princippet "Gør hvad du er bedst til" Og jeg er nu bedst til de modne tomater og til den tid skal I nok få en masse opskrifter.
På mine terrasser skal alt mit garn gerne hænge til tørre når jeg begynder at farve alt det skønne hvide uld og bomuld der kommer ind ad døren i denne tid - glæder mig vildt til at komme igang med det også.

Hav en rigtig god fredag og nyd den med familie og venner :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar